пятница, 13 декабря 2013 г.

Заліковими уроками в мене були:
мова "Прикметник як частина мови"
Згідно з календарно-тематичним планування, це був урок вивчення нового матеріалу. У попередньому класі вони вже знайомились з цією частиною мови. І кожного наступного року вони будуть продовжувати знайомитись з цією частиною мови, але кількість інформації буде збільшуватись, враховуючи вік учнів.
Мету я сформульовала так:
а) навчальна: поглибити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови, формувати вміння відрізняти прикметники від інших частин мови, визначати рід, число, відмінок та синтаксичну роль прикметників;
б) розвивальна: розвивати культуру усного й писемного мовлення, удосконалювати вміння й навички колективної та самостійної роботи;
в) виховна: орієнтувати школярів на загальнолюдські та національні ідеали, сприяти вихованню активної життєвої позиції. 
Протягом усього уроку ми намагалися дотримуватись цієї мети, і наприкінці уроку учні знали що таке прикметник, які його ознаки, вміли визначати рід, число і відмінок і синтаксичну роль.
Основними методами і прийомами були використані пояснення, бесіда, виконання вправ, інноваційні методи навчання (розумовий штурм, робота в групах, вірш за метафорою/ґронування, твір-метаморфоза).
Поганно, звісно, що не було змоги використати ТЗН, але, як часто кажуть: "Дошку нвхто не віміняв".
На уроці учні достатньо гарно працювали, відповідали, з бажанням виходили працювати до дошки.
Найбільш вдало були використані форми роботи по групах, учні працювали в єдності, домовлялись один з одним, переговорювались, вміли слухати один одного і виражати свої за і проти.
Учні вели себе гарно, слухали вчителя, не дозволяли зайвого. Розмова між учнями і вчителем були педагогічно правильні, дотримувались усіх правил і норм.
Урок розпочався із дзвоником і закінчився разом із ним. Домашнє завдання було пояснене, учні зрозуміли, як його плтрібно виконувати.
Учні і вчитель залишились задоволені.

Література:
Тема: Історія України у творах українських письменників
Мета: показати учням багатство історії України, визначити найголовніших представників визволення українського народу, які боролися за вільну Батьківщину; формувати в учнів вміння та навички вільно висловлювати свою думку і відстоювати її; виховувати любов до історії України.
Згідно з календарно-тематичним плануванням - це був урок позакласного читання.
Завдянням було згадати твори, які учні вивчали раніше, де зображувалась історія України, хто і як в них зображувався. Усвідомити, для чого взагалі потрібно вивчати такі твори.
При підготовці до уроку було враховано вікові особливості учнів, кількість попередніх уроків, іх цікавість до теми уроку.
На уроці була розповідь про українських діячів, які боролися за перемогу і визволення. Найбільш учням спосодобались розповідь про отаманів додатково, яких вони не вивчали, відеоряд, де і як зображувались ватажки.
Для додаткового розвитку учнів був використан роздатковий матеріал, за допомогою якого учні дізналися про легенди, які існують про зображення отмана Сірка.
Урок можна вважати результативним, а поставлену мету досягнуто, що підтверджується відповідями учнями на питання і розуміння теми і завдння уроку.

2 комментария:

  1. Вітаю, ви з нами.
    Якби писали частіше, помилок було б значно менше, а текст зв'язнішим.

    А як ви визначаєте тип свого допису: рефлексія чи самоаналіз?

    ОтветитьУдалить